دفترخانه 591 تهران

دفتر اسناد رسمی 591 تهران حقوقی و ثبتی و قضایی سردفتر سید مجید چاوشی با سابقه قضاوت دادگستری

دفترخانه 591 تهران

دفتر اسناد رسمی 591 تهران حقوقی و ثبتی و قضایی سردفتر سید مجید چاوشی با سابقه قضاوت دادگستری

مهریه

مهریه یا کابین و یا صداق و... 

فعلا موحبات آزار خانواده ها را فراهم نموده و خود به عنوان ترمزی برای ازدواج پسرها و طبعا بی شوهر ماندن دخترخانم ها عمل می کند .  

واقعا بهترین راه برای میزان مهریه چیست؟ بعترین مهریه کدام است؟ ایا مهریه ای که طلا و زمین باشد مناسب است یا وجه رایج کشور ؟ 

طبیعی است که الان وجه رایج کشور را نیز با نرخ روز محاسبه و اقدام به پرداخت می شود. بعضی ها علاقه مند به تعیین سکه طلا می باشند. لااقل اگر در هر چیزی پیشرفت کرده باشیم و به روز شده باشیم لااقل در این امر هنوز پیشرفتی حاصل نشده و کماکان کابین زنان را با زر و سیم تعیین می نمایند. این عجب است که با پیشرفت روز و مدرن شدن امور هنوز برای مهریه دخترخانم ها سکه تعیین می شود و خوب بدیهی است بهترین راه به روز بودن سرمایه یک زن بدون پشتوانه های قانونی و بیمه ای برای زندگی با یک مرد را می توان تعیین سکه طلای رایج دانست. امات پرسش اصلی این است که اگر کسی بخواهد یک روز دوهزار تا سکه طلای خانم خود رابدهد خوب ، از کجا بایستی تهیه کند و اگر از بازار روز تهران تهیه کند ایا خرید یک جای 2هزار سکه بازار را از نظر قیمت تحت تاثیر قرار نمی دهد لااقل در بازار شهرتان ها که این طور خواهد شد و قیمت سکه در روز مورد نظر افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر مگر سکه طلا سرمایه کشور نیست چطور ممکنه تصور کرد آن را در خمره ای ریخته و از جریان گردش خارج نمود و... از این دست مطالب اهل فن را وادار به فکری برای جایگزینی مناسبتر موضوع خواهد نمود. اما هر چه زودتر بهتر و ضررش برای مردم و کشور کمتر خواهد بود....

قابل توجه دوستان و بازدیدکنندگان گرامی

سلام دوستان  

افتخار دارم در راستای ارائه مشاوره های حقوقی و ثبتی و قضایی ، فعالیت دارم. 

 

شما با ارسال سوالات خود در هر زمینه حقوقی کاربردی و نظری در اسرع وقت پاسخ آن را دریافت نمایید. 

 

ضمنا چنانچه در زمینه اسناد رسمی و دفترخانه های اسناد رسمی سوالاتی داشتید مطرح نمایید. 

 

چنانچه اسنادی برای نوشتن در دفترخانه دارید می توانید نسبت به آن با اینجانب ایمیل و یا سوال نمایید و در صورت درخواست نوشتن سند ، چنانچه مدارک مربوطه را ایمیل فرمائید ،قول می دهم در اسرع وقت نسبت به تنظیم سند مربوطه و اعلام به شما اقدام شود.