دفترخانه 591 تهران

دفتر اسناد رسمی 591 تهران حقوقی و ثبتی و قضایی سردفتر سید مجید چاوشی با سابقه قضاوت دادگستری

دفترخانه 591 تهران

دفتر اسناد رسمی 591 تهران حقوقی و ثبتی و قضایی سردفتر سید مجید چاوشی با سابقه قضاوت دادگستری

ثبت درخواست صدور سند ماده 147 اصلاحی قانون ثبت

برای ثبت تقاضای صدور سند مالکیت موضوع قانون نتعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی بایستی بدوا نقشه ا با تعیین مختصات وسط زمین تهیه و سپس نسبت ب واری مبلغ 50هزار تومان به حساب سازمان ثبت اقدام نمود  بقیه را به سایت بروید و راهنمای متقاضیان را حتما بدقت بخوانید  

لازم به ذکر است خود ثبت نام پروژه ای دردناک و تخصصی است  

حال چگونه مردم عادی می توانند به این اصطلاحات و لغات تخصصی اشراف داشته باشند خدا می داند.سایت: 

http://www.sabtemelk.ir

حقوق زنان عامل رشد خانواده و اجتماع

در باره مهریه گفتیم و اینکه قانون مدنی و قوانین خانواده دارای نظراتی خاص در باره مهریه است. اما آیا حقوق زنان شامل همین امور است؟ 

یعنی وقتی صحبت از حقوق بانوان محترم می شود بلافاصله این موضوع به ذهن می رسد یا بانوان انسانهایی به غایت زحمت کش و پرورش دهنده نسل و به قول عالمی "" مرد از دامن زن به معراج رفت "" 

 

می دانیم که زن همسنگ مرد دارای حقوق انسانی و مدنی و مالی یکسانی است. یعنی زن هم مانند مرد از حقوقی برخوردار است و هم چنانکه در برابر قانون هر دو مساویند دارای حقوق و تکالیف بعضا یکسانی نیز می باشند.  

بسیار در باره سن رشد و یا رشید یا رشیده و کبیره بودن شنیده ایم. 

یعنی چی؟ 

سن رشد متعاملین در قانون رشد متعاملین در ایران سن 18 سال تمام است یعنی بعد از این تاریخ دیگر نمی توان کسی را صغیر فرض کرد مگر اینکه دلایل و شواهد و قراین قویه ای وجود داشته باشد که صغیر در زمان رسیدن به سن رشد کماکان محجور و غیر رشید است.

ادامه مطلب ...