دفترخانه 591 تهران

دفتر اسناد رسمی 591 تهران حقوقی و ثبتی و قضایی سردفتر سید مجید چاوشی با سابقه قضاوت دادگستری

دفترخانه 591 تهران

دفتر اسناد رسمی 591 تهران حقوقی و ثبتی و قضایی سردفتر سید مجید چاوشی با سابقه قضاوت دادگستری

این تر نت حاکمیتی و اون تر نت که ترتر نت شد

اندر احوالات فعالیت در محیط های مجازی سالهاست دیگران در باب کندی فعالیت در فضاهای مجازی مطالب زیادی نوشته اند اما چند وقتی است که نوبر بهار است گوجه سبز  

در رابطه با فعالیت های سازمانهای دولتی و حاکمیتی در محیط های مجازی خصوصا آنهایی که از وی پی ان استفاده اجباری میکنند می توان گفت قطع شدن مکرر و ناخواسته ارتباطات دستگاههای حاکمیتی تبدیل به یک پروژه روزمره شده است. 

انسان فکر می کنه که اونهایی که از حذف کاغذ بازی لطمات شدیدی خواهند خورد و از شفافیت لانه های تاریکشان به نور علم منور خواهد شد و نقطه ی پنهانی ندارند مرتب بساط این قبیل معضلات را می چینند و 100 البته هر وقت دستت رسد بر چرخ گردون و بپرسی که چرا اینترنت و اون ترنت همگی تر تر نت شده اند خواهی شنید تازه با طمطراق و تکبر که مشکلات فنی هستند.  

خوب ببینم در چه کاری مشکلات غیر فنی می شه در هر شغلی حتی جارو کشی خیابان هم ممکن است مشکل فنی نبودن جارو خود نمایی کند اما برادر من این تر نت سازمانها و نهادهای دولتی را نمی تونی به بهانه ی نقص فنی تعطیل کنی چون منتهی به تعطیلی اعمال حاکمیتی می شه که این نهادها و سازمانها بایستی در اسرع وقت انجام دهند. 

امروز شنبه 27/2/1393 کلا دفاتر اسناد  رسمی در کشور با نقص اینترنت وی پی ان و عدم ارتباط با سامانه ثبت احوال تعطیل شدند و چند ده هزار سند روزانه به خاموشی گرایید و از همه مهمتر وقت و زندگی مردم که به نکبت کشیده می شه . همین  

افرادی معاملات خانه و غیره دارند و باید سند تنظیم بشه و پول حاصل را برای عدم برگشت چکهایشان روانه بانکهای خدابیامرز کنند لیکن امروز نتوانستند و بر حجم پرونده های دستگاه قضا افزوده شد. 

بلاخره باید فکری کرد و افزود بیکاری سرآمد مشاغل ایران است.